آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

 

لمینت چوب خاکستری

 

 

خاکستری ترکیبی از سیاه و سفید است، اما رنگ خاکستری در طبیعت بسیار نادر است. چوب دارای انواع و اقسام مختلف است - انواع رنگ، الگوهای و دانه. طبقات چوب سخت خاکستری خاکی با توجه به انواع چوب، شدت رنگ و تغییر رنگ، متفاوت هستند. اغلب ما سایه خاکستری گرم یا سرد را با رنگ های زرد، قهوه ای یا بژ در انتهای گرم پالت خاکستری یا زنگ های آبی و سبز در انتهای سرد می بینیم.

 

 

خاکستری یک رنگ خاص است و دارای ویژگی های بسیار منحصر به فرد است، زیرا می توان آن را برای ایجاد جو های مختلف و جلوه های بصری استفاده کرد. این می تواند احساس صلح و ثبات را به ارمغان بیاورد و اثر صلح آمیز خاکستری در هنگام ترکیب با سفید یا سایر رنگ های خنثی افزایش می یابد. طبقه های چوب سخت خاکستری بسیار واضح هستند و انتخاب مناسب برای فضای داخلی و یا اتاق های رسمی است.

 

 

سایه های خاکستری تیره تر برای افکت های شدید رنگ رنگی مثل قرمز، برای مثال، در فضای آرمانی ایدهآل هستند، در حالی که رنگهای خاکستری سبک تر، ایده های خاکستری و سفیدی سفید، با چوب زرد، صورتی و طبیعی است. این به این معنی است که برای رسیدن به اثر بصری مورد نظر، ترکیب رنگ و محیط در اتاق، باید سایه خاکستری مناسب را انتخاب کنید تا تصور کلی آرام و راحت باشد.

 

 

شکی نیست که طبقه های چوب سخت، گرما و آرامش را به داخل هر اتاق اضافه می کنند. طبقه های خاکستری خاکستری، انعطاف پذیری زیادی در طراحی دارند، زیرا آنها می توانند روستایی، سنتی، معاصر را نگاه کنند - هر چیزی که می خواهید. شما می توانید برای کفپوش چوب خشک شده و یا برای پایان دادن به چوب در سایه دلخواه خاکستری انتخاب کنید تا کف خود را برجسته کنید یا آن را در طراحی کلی اتاق ترکیب کنید. برای ظاهر موفق و متعادل شما باید بدانید که خاکستری با رنگ های دیگر کار می کند. ما باید برخی از قوانین اساسی برای ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های مختلف ارائه دهیم، اما بهتر است اگر آن را در کنار رنگ های دیگر که می خواهید استفاده کنید را دیدید و سپس به طعم و شهود خود اعتماد کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

 

 

به طور معمول، کفپوش پارکت سطوح خاکستری تیره بصری فضا را کاهش می دهد در حالی که خاک های خاکستری و خاکستری متوسط ​​باعث ایجاد فضای پر از هوا می شود. در مورد سبک، خاکستری به طور کامل برای سبک های مدرن، از قبیل فن آوری پیشرفته، مینیمالیستی یا چوبه دار شهری کار می کند و سایه خاکستری، یادآور فلز، بتن و آسفالت است.

 

 

در اینجا برخی از ترکیبات رنگ پایه ای که بسیار با طبقه های خاکستری کار می کنند، وجود دارد:

 

 

سایه های خاکستری و ظریف بنفش یا صورتی ظاهر زیبا، عاشقانه و احساساتی است. این ترکیب مخصوصا برای اتاق خواب ها مناسب است.

 

 

ترکیبات خاکستری و آبی به نظر می رسد شیک و زیبا و به ویژه در اتاق نشیمن کار می کنند. لهجه های آبی یک انتخاب ویژه برای افزایش رنگ خاکستری هستند.

 

 

طبقه های خاکستری و لهجه های زرد، فضای روشن و شاداب را در داخل کشور ایجاد می کنند، زیرا رنگ ها متضاد هستند و زرد با خورشید ارتباط دارد.

 

 

خاکستری و قرمز ترکیبی چشمگیر و هیجان انگیز است که به خوبی در محیط های مینیمالیستی و مدرن کار می کند در حالی که خاکستری و سبز یک آرامش بخش است که برای فضای داخلی سبک روستایی مناسب است.

 

 

کفپوش لمینت  خاکستری با رنگ سبز، بژ، قهوه ای مبلمان کار می کنند و نمونه های جذاب و الهام بخش در گالری زیر را خواهید دید.

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:07

 

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

 

 

کاغذ دیواری یک ماده است که برای پوشش و تزئین دیوارهای داخلی خانه ها، دفاتر، کافه ها، ساختمان های دولتی، موزه ها، ادارات پست و سایر ساختمان ها استفاده می شود؛ یکی از جنبه های دکوراسیون داخلی است. این معمولا در رول ها فروخته می شود و بر روی دیوار قرار می گیرد و با استفاده از کاغذ دیواری می شود.

 

 

 کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین نوع دیوارپوش ها میباشد که در این مدت از محبوبیتش نه تنها کاسته نشده بلکه محبوبیتی روزافزون نیز داشته است. اروزه تنوع کاغذ دیواری ها بسیار گسترده شده است و انواع کاغذ دیواری چرمی و سه بعدی و مخملی و... با طرح های بسیار شیک و مدرن و حتی کلاسیک در دسترس است.

 

 

همچنین نصب سریع و آسان آن نیز از جمله مزیت های کاغذ دیواری میباشد به طوری که در کمترین زمان ممکن شما میتوانید زیبا ترین حالت دکوراسیون داخلی را برای خود ایجاد نمایید. از دیگر مزیت های کاغذ دیواری قابل شستشو بودن آن است و شما میتوانید هر ند وقت یکبار با زدودن سیاهی از روی کاغذ دیواری خود ، چهره ای نو به کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی خود هدیه نمایید.

 

 

کاغذدیواری در رول های طولانی ساخته شده است که به صورت عمودی بر روی یک دیوار آویزان می شوند. کاغذدیواری طراحی شده به طوری طراحی شده است که الگوی "تکرار" می شود و بنابراین قطعه هایی که از یک رول بریده می شوند می توانند در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند الگو را ادامه دهند بدون این که بتوانید مکان هایی را که بین دو قطعه اتفاق می افتد مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/91

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

www.iranwallpaper.net

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کاغذدیواری , انواع کاغذدیواری , قیمت کاغذدیواری , کاغذدیواری ارزان , دکوراسیون داخلی , کاغذ دیواری قابل شستشو , کاغذدیواری قیمت , ارزانترین کاغذدیواری , کاغذدیواری پذیرایی , کاغذدیواری سه بعدی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:07

 

طراحی سقف کاذب آشپزخانه

 

 

همانطور که همه می دانید آشپزخانه همیشه قلب خانه است، چرا که هر کس حداقل سه بار در روز برای صرف وعده های غذایی خود به آنجا سر میزند. آشپزخانه میتواند تنها جایی باشد که یک خانواده پس از سپری کردن یک روز شلوغ در محل کار و یا مدرسه همدیگر را جهت صرف شام ملاقات نمایند، پس مهم است که دکوراسیون داخلی این منطقه زیبا باشند تا بتوان این لذت دور هم بودن را چندین برابر نماید.یکی ار مواردی که باید به آن توجه کرد سقف کاذب آشپزخانه است که میتواند در نمای کلی این منطقه بسیار مهم باشد.

 

 

اغلب موارد ما در مورد طراحی سقف در اتاق نشیمن و اتاق خواب بیشتر تأکید می کنیم ولی سقف آشپزخانه نباید جزء استثنا باشد. سقف کاذب بخش مهمی از هر اتاق هستند و نباید به تنهایی از طرح های کف و دیوار برخوردار باشند.

 

 

اگر می خواهید از مزایای نورطبیعی لذت ببرید، باید پنجره ای در سقف ایجاد کنید. سقف آشپزخانه شما با این ترفند میتواند زیبایی دو چندانی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد. اما اگر این امکان برای شما وجود ندارد زیاد نگران نباشید زیرا میتوانید با استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی و یا کشسان این حس را برای خود بوجود آورید.

 

 

در هر خانه ای و در هر مکان آن باید به میزان نور و همچنین تزئین آن توجه نمود که آشپزخانه از این قانون مستثنی نیست. چراغ های آویزان می توانند محیطی شگفت انگیز را به شما نشان دهند و زمانی که وارد اتاق می شوید اولین چیزی هستند که توجه شما را به خود جلب مینمایند. فقط مطمئن شوید که آنها را در ارتفاع مناسب به کار برده اید.

 

 

همچنین استفاده از نور و وسایل تزئینی در درون سقف کاذب نیز میتواند زیبایی را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما هدیه نماید.

 

 

طرح های سقف باید به طور جدی انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانند دید خوبی برای مکان شما ایجاد کنند. انتخاب را با توجه به سبک کلی آشپزخانه انجام دهید. اگر آشپزخانه شما به سبک سنتی باشد، میتوانید سقف کاذب طرح چوب را در برنامه خود بگنجانید، اما اگر در سبک مدرن باشد، سقف سفید با طرح های مختلف مناسب تر خواهد بود.

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:06

 

دیوارپوش کناف

 

 

کناف نیز از متداول ترین نوع دیوارپوش و سقف کاذب است که در اکثر دکوراسیون های داخلی از آن استفاده میشود. کناف که تولید کننده اش یک شرکت معتبر آلمانی است دارای محبوبیت زیادی در زمینه ی دکواسیون داخلی محسوب میشود.

 

 

جنس این نوع دیوارپوش از گچ میباشد. بدلیل پیش ساخته بودن آن نصب بسیار سریع و راحتی را دارا میباشد. همچنین این نوع دیوارپوش بسیار انعطاف بالایی دارد پس در مورد مناطق منحنی دار و همچنین دادن طراحی های زیبا به دکوراسیون داخلی خود نگران استفاده از کناف نباشید زیرا پاسخگوی تمامی نیاز های شما میباشد.

 

 

یکی از محدودیت های دیوارپوش کناف، جنس آن میباشد زیرا به دلیل گچی بودن آن شما امکان استفاده از این نوع دیوارپوش در تمامی مناطق را نخواهید داشت زیرا در برابر رطوبت و آب آسیب پذیر است. پس هنگام انتخاب کناف حتما منطقه ای که میخواهید با این نوع دیوارپوش ، پوشش دهید تمامی جوانب مورد نظر را بررسی نمایید تا متحمل هزینه ای چند باره نشوید.

 

 

رنگ کناف سفید است پس اگر میخواهید از رنگ های دیگر در دکوراسیون داخلی خود بهره مند شوید فقط کافی است تا پس از نصب ، رنگ مد نظر خود را بر روی کناف بزنید پس نگران طراحی و رنگ در دکوراسیون داخلی خود نباشید .

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:05

 

دیوارپوش سه بعدی

 

 

یکی از زیباترین و متفاوت ترین نوع دیوارپوش ها، دیوارپوش سه بعدی است که میتواند محیطی بسیار شیک و خاصی را برای شما بوجود آورد. دیوارپوش های سه بعدی دارای جنس ها و در نتیجه قیمتهای متفاوتی است که شما بسته به بودجه و همچنین نیاز خود میتوانید به انتخاب هر یک از این دیوارپوش سه بعدی دست زنید.

 

 

دیوارپوش سه بعدی دارای طرح های برجسته و زیبایی است که در جنس های فومی و چرمی و سلولوزی در دسترس هستند. همانطور که پیداست جنس فومی آن ارزان تر از نوع چرمی و سلولوزی آن میباشد و در ابعاد مختلف که اصولا 60*60 هستند قابل دسترس هستند.

 

 

نصب این نوع دیوارپوش نیز بسیار سریع و آسان است و فقط کافی است تا نصاب ماهر با نوعی چسب این دیوارپوش را بر روی مکان مود نظر شما نصب نماید. طرح و رنگ دیوارپوش سه بعدی نیز بسیار متنوع است و شما به هنگام انتخاب بدلیل تنوع بسیار بالا و در عین حال زیبا دچار مشکل خواهید شد.

 

 

 

 http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:05

دیوارپوش تو پر پلی استایرن

 

 

دیوار پوش پلی استرایرن یک نوع پی وی سی است که در مواد خام آن پی اس وجود دارد و همچنین از مزیت ها و تفاوت آن به نسبت دیوارپوش پی وی سی تو پر بودن آن است که این خود عاملی به برتری این نوع دیوارپوش میشود زیرا در برابر ضربرات سخت و اجسام نوک تیز نیز مقاومت داشته و هیچگونه آسیبی نخواهد دید.

 

 

 همانطور که اشاره شد پلی استایرن نوعی پی وی سی است پس در نتیجه تمامی مزیت های دیوارپوش پی وی سی را نیز با خود به همراه دارد، مانند مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و همچنین عایق حرارت و مقاومت در برابر آتش و در نهایت در صورت خواستار با زیرسازی متناسب میتوانید عایق صوت مناسبی را نیز ایجاد نمایید.

 

 

از نظر طرح و رنگ نیز دیوارپوش پلی استایرن دارای تنوع بسیاری است و شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود هر یک از این نوع طرح و رنگ را انتخاب و از زیبایی دکوراسیون داخلی خود در انتهای کار لذت ببرید.

 

 

پس با این تفاسیر تنها تفاوت پلی استایرن با پی وی سی تو پر بودن آن است که میتواند در نتیجه ی انتخاب شما تاثیر بسیاری بگذارد. اگر همچنان سوالاتی در زمینه ی پلی استایرن داشته اید و نمیدانید که کدام یک از دیوارپوش ها مناسب دکوراسیون داخلی شما میباشد فقط کافی است تا با شرکت آذران پلاست رسا تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/89

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:04

 

دیوارپوش پی وی سی

 

 

دیوارپوش های پی وی سی که از جنس پی وی سی بوده (نوعی پلاستیک) دارای محبوبیت بسیاری در میان طراحان دکوراسیون داخلی میباشد. پی وی سی به دلیل جنس خاص خود در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم بوده پس شما میتوانید از این دیوارپوش در تمامی مکان ها استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی جهت استفاده از آنها نداشته باشید.

 

 

همچنین پی وی سی در برابر حرارت و آتش مقاوم بوده و اگر در بابر آتش قرار بگیرد مشتعل نمیشود و در نهایت از خود دود تولید میکند که این بسیار اثر مثبتی در آتش سوزی دارد. اگر خواهان این هستید که دربرابر صدا نیز عایقی داشته باشید میتوانید با زیر سازی های متناسب عایق صدا ی بسیار مناسبی برای دکوراسیون داخلی خود ایجاد نمایید.

 

 

انعطاف پذیری بالای دیوارپوش پی وی سی نیز از جمله مزیت های این نوع دیوارپوش است که میتواند بسیار کمک کننده در دیزاین دکوراسیون داخلی و همچنین پوشش مناطقی که دارای قوس است(مانند ستون ها و مناطق منحنی دار) بسیار کار ساز باشد.

 

 

تنوع رنگ و طرح در دیوارپوش پی وی سی در حد بسیار بالایی میباشد، پس هر نوع سلیقه ای را میتواند دیوارپوش پی وی سی پاسخگو باشد. همچنین عرض های دیوارپوش پی وی سی نیز متنوع میباشد. یکی از متداول ترین عرض دیوارپوش  20 سانتی متری است که به تازگی عرض های 25 سانت و 30 سانتی متری نیز وارد بازار شده که خود نوعی تحول در زمینه ی دیوارپوش های پی وی سی به شمار میروند. همچنین از مزیت های این عرض های جدید بدون درز بودن آن است که این نوعی زیبایی در دکوراسیون داخلی شما به حساب می آید.

 

 

 

 http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 

 

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:04

 

چرا باید از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی تان استفاده نمایید؟

 

 

حتما این سوال برای شما نیز بوجود آمده که چرا هنگام تزئین دکوراسیون داخلی باید از سقف کاذب نیز استفاده نمایید که ما در این مقاله سعی به شمردن مزایای استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی میپردازیم.

 

 

یکی از مهمترین جنبه ی استفاده از سقف کاذب، جنبهی زیبایی آن است. سقف کاذب با طرح های بسیار زیبا علاوه بر اینکه زیبایی دکراسیون داخلی شما را افزایش میدهد معایب سقف اصلی و سیم کشی و لوله کشی و ... را نیز در زیر خود پنهان میکند که این خود عاملی بسیار مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

 

 

علاوه بر جنبه ی زیبایی باید به مسئله ی حفظ انرژی نیز اشاره نمود. سقف کاذب بدلیل اینکه یک لایه ی کامل بر روی سقف اصلی میباشد پس میتواند در حفظ سرما و گرما نیز کمک فراوانی نماید. و در نهایت عایق صدا نیز میتواند خود عامل بسیار مهمی در جهت استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی به حساب آید.

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:03

 

انواع کفپوش آشپزخانه

 

 

کاشی های چینی

 

 

یکی از انواع مختلفی از کاشی های کف، کاشی های پرسلن می توان به طور دقیق مانند بتنی به چوب نگاه کرد. به عنوان چاشنی بدون تعمیر و نگهداری و بسیار با دوام، اغلب این کاشی ها مقاوم تر از مواد شبیه سازی شده است.

 

 

کاشی سرامیک

 

 

کاشی های سرامیکی عمدتا از رس و دیگر مواد طبیعی ساخته شده است. آنها در بسیاری از اشکال، رنگ ها و بافت های مختلف آمده اند. گرچه ارزان تر از چینی، آنها معمولا با لبه های مستقیم و گوشه های مربعی تولید می شوند که به این معنی است که خطوط حفره باید ضخیم تر باشند. این نتیجه به پایان می رسد مانند شبکیه.

 

 

کفپوش سنگی

 

 

کاشی های سنگی سنگ در طیف وسیعی از اندازه ها، رنگ ها و بافت ها قرار می گیرند که می توانند هر نوع سبک آشپزخانه را از کشور به معاصر تکمیل کنند. حمایتی حائز اهمیت است، حتی سنگ آهک با کیفیت بالا متخلخل است، بنابراین به ناچار از سایش و پاره شدن رنج می برد. پس از گفتن این، آخرین سیلانت ها بسیار موثر هستند و پس از اعمال کف باید راحت نگهداری شوند.

 

 

کفپوش چوبی

 

 

در حالی که کف پوش چوبی می تواند به عنوان یک واقعی به نظر می رسد که فروش خانه، می تواند حرکت کند و پیچ خوردگی در صورت استفاده در آشپزخانه به عنوان آن را گرم و رطوبت حساس است. با این حال، می توان آن را در روغن پلی  اورتان، لاک الکل یا روغن زیتون طبیعی به پایان رساند. این مجموعه ها سخت و مهر و موم شده و چوب را برای سالیان طولانی حفظ می کنند و باعث می شود تا دوام بیشتری داشته باشند.

 

 

کفپوش بامبو

 

 

بامبو دارای رتبه فیبر بالاتر نسبت به هر چوب سخت است. این فوق العاده با دوام است و کمتر از سایر چوبهای جامد به دست می آید. معمولا با تولید کننده از پیش مورد استفاده قرار می گیرد، می توان آن را رنگ آمیزی کرد یا رنگ طبیعی خود را ترک کرد، سپس با یک براق یا مات لایه ای مهر و موم شده است.

 

 

این محصول فوق العاده سازگار با محیط زیست است، زیرا 35 درصد اکسیژن بیشتری را در جو به همراه درختان به وجود می آورد و به سرعت در حال رشد است، بنابراین می توان هر 3-5 سال آن را برداشت.

 

 

کفپوش چوب

 

 

در عرض های مختلف و برش و مناسب برای رسیدن به یک چوب طبیعی نگاه کردن به قیمت پایین تر است. تخته ها با لایه سازی یک چوب نرم و یا تخته سه لا با لایه ای از چوب یا چوب اثر ایجاد می شود. هسته اصلی متوقف می شود که لایه های بالا و پایین حرکت می کنند، بدین معنی است که، بر خلاف چوب جامد، تخته های مهندسی شده هنگامی که با آب برخورد می کنند، کمتر شکل می گیرند.

 

 

کف پوش لمینیت

 

 

اگر شما در بودجه هایی قرار دارید که برای نصب آسان مناسب هستند، لمینیت یک جایگزین خوب برای چوب و سنگ است. اطمینان حاصل کنید که یک ورقه ورقه مناسب برای استفاده در آشپزخانه را انتخاب کنید زیرا بعضی از آنها در محیط های مرطوب مناسب نیستند.

 

 

 

 http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:02

 

8 راه برای به دست آوردن انرژی مثبت خود را با استفاده از فنگ شویی

 

 

کم کم به سال نو و فصل خانه تکانی نزدیک میشویم. اکنون زمان مناسب برای نفوذ بیشتر زندگی به فضای شما، ایجاد یک محیط شاد، سالم و سلامت است - و این همان جایی است که فنگ شویی وارد می شود.

 

 

اصول فنگ شویی بر این باوراست که ما با محیط زیست هماهنگی داریم. هدف آن این است که در فضای زندگی و دکوراسیون داخلی و فضای شما تعادل ایجاد کنیم و حداکثر توان بالقوه خود را برای موفقیت در همه بخش های خود زندگی به معنای واقعی کلمه، فنگ شویی به معنای "آب بادی" است. انرژی باد و آب از انرژی عبور می کند. خانه ها بازتابی از اشغالگران آنها است، اگر هر بخش از دست رفته، نادیده گرفته شود یا انرژی منفی داشته باشد، این در زندگی اشغالگر نشان داده می شود.

 

 

پس چگونه می توانیم این فلسفه را برای سال جدید خوشحال و موفقیت آمیز به خانه ببریم؟ ما راهنمایی هایی خود را برای هر اتاق و منطقه خانه به اشتراک می گذاریم:

 

 

1. درب

 

 

درب مقابل شما ثروت را نشان می دهد و باید در شرایط مطلوب باشد. برای جلب انرژی در دکوراسیون داخلی تان به درب ورودی ، یک گیاه زیبا و نور را در هر دو طرف آن قرار دهید.

 

 

2. سالن

 

 

سالن شما نشان دهنده فرصت ها است. اطمینان حاصل کنید که آن را بدون هیچ مشکلی نگه دارید تا انرژی بتواند گردش کند. کت و شلوار را داخل یک گنجه بسته قرار دهید تا انرژی را رکود نکند. برای فعال کردن انرژی مفید دردکوراسیون داخلی، یک آینه زیبا و گل های تازه قرار دهید. گل های تازه فورا انرژی یک فضا را افزایش می دهند.

 

 

3. آشپزخانه

 

 

آشپزخانه یک فضای حیاتی است، زیرا انرژی آن نشان دهنده تغذیه و هماهنگی رابطه برای اشخاص است. اطمینان حاصل کنید که سینک و اجاق را در کنار یکدیگر قرار ندهید زیرا ممکن است باعث ایجاد اختلال در آب و آتش سوزی در بین زوجین شود.

 

 

موقعیت اجاق گاز نیز برای تغذیه اشخاص مهم است - اطمینان حاصل شود که در زیر یک پنجره یا به طور مستقیم در مقابل آشپزخانه یا درب جلو قرار نگرفته است.

 

 

 

 

 

4. مبلمان

 

 

اطمینان حاصل کنید که مبلمان در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما متناسب با فضا است. هر درب با مبلمان را مسدود نکنید و مبل اصلی را در برابر یک دیوار قرار دهید تا ساکنان را با پشتیبانی تامین کند. برای فعال شدن انرژی ثروت، یک لامپ را در گوشه اتاق قرار دهید .

 

 

5. اتاق غذاخوری

 

 

اتاق غذاخوری یا میز در فنگ شویی اهمیت زیادی دارد زیرا فضای کاری را فراهم می کند که در آن می توانید توجه خود را به آنچه که می خورید متمرکز کنید. در فنگ شویی، فضای ناهارخوری مربوط به طحال است که به عنصر زمین پیوند دارد و در طب سنتی چینی، زمین مربوط به هضم است. برای بهینه سازی انرژی در دکوراسیون داخلی این فضا، یک آینه بر روی دیوار قرار دهید تا منعکس کننده میز ناهار خوری و گل های تازه روی میز باشد.

 

 

6. اتاق خواب

 

 

برای تشویق خواب آرام، دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید یک رنگ خنثی باشد و تخت ها باید یک صندلی داشته باشند و در کنار یک دیواره جامد قرار گیرند. در حالت ایده آل، تخت نباید در کنار درب اتاق خواب باشد. لامپهای انحصاری و شمعهای زیبا را بر روی میز کنار تخت قرار دهید تا انرژی عاشقانه ای را معرفی کنید.

 

 

.7سرویس بهداشتی

 

 

همیشه حمام و سرویس بهداشتی خود را با درب بسته و تمیز نگه دارید. این منطقه که در آن ثروت ممکن است تخلیه شود (بسته به محاسبات)، بنابراین برخی از گیاهان را در اینجا معرفی کنید؛ گیاهان در آب فرو می ریزند، که باعث می شود جریان ثروت از بین برود.

 

 

8. باغ و حیاط

 

 

باغ جلو نشان دهنده آینده شما است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که همیشه زیبا نگه داشته می شود. گیاهان گل و گیاهان زیبا و همیشه آن را مرتب نگه دارید. باغ پشت هر دو سلامت و ثروت را نشان می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که می خواهید شرایط خوبی هم داشته باشید. مرزها / حصارها / دیوارها همیشه باید به خوبی نگهداری شوند تا بتوانند به ساکنین کمک کنند.

 

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:01